L’experiència premium per al pacient a hospitals

Sempre ens ha fet por i respecte entrar a un hospital. A més, la decoració i l’ambient mai no acompanyaven el que era un tràmit difícil de portar. Per això, molts hospitals han decidit canviar completament l’experiència del pacient fent-lo sentir com a casa o millor encara, com en un hotel de 5 estrelles com passa en entrar en entrar a la xarxa d’hospitals WM Hospitals. I com ho aconseguim? T’ho expliquem.

recepción WM hospitals diseño

 El customer journey del pacient

El customer journeyo viatge del pacient és el recorregut que fa el pacient des que coneix l’hospital fins que realitza tot el camí per reservar la cita a l’hospital, acudir i després tornar si la seva experiència ha estat satisfactòria. 

Etapes principals del viatge del pacient

Com a pacient, passes per diferents fases en aquest viatge. Aquestes són les etapes que duu a terme qualsevol persona des que cerca a Internet informació sobre l’hospital fins que arriba a la consulta i completa satisfactòriament el procés:

  • Visibilitat

Tens la necessitat d’acudir a un especialista mèdic i comences a buscar hospitals per Internet. 

  • Investigació

Quan veus les opcions que més t’agraden, comences a buscar les seves xarxes socials i les seves ressenyes a Google per veure què opinen altres pacients i corroborar si triaràs una bona opció. Al cap ia la fi, és la teva salut la que està en joc i és important triar un lloc a l’alçada de les necessitats.

  •  Sol·licitar cita

Quan t’has convençut per l’opció que més t’interessa, truquesi reserves la teva cita.

  • Abans de la visita

Reps notificació via email o telèfon amb la confirmació de la visita i un dia abans un recordatori per assistir a la teva cita o cancel·lar-la si no hi pots anar.

  • Visita

Aneu a l’hospital. Analitzes si la imatge que has vist a Internet correspon a la realitat. Et fixes a les instal·lacions i el personal. Descobreixes si els accessos són senzills i si hi ha molta gent esperant abans de tu per entrar a la consulta. Entres a la consulta i expliques el teu problema al metge i ell o ella et fa preguntes, et demana les proves oportunes i duu a terme el tractament que més encaixi. Es tracta de trobar una solució al teu problema.

  • Després de la visita

Te’n vas de la consulta, el personal de l’hospital et demana que valores la teva experiència i marxes a casa amb mal o bon gust de boca. A partir d’aquí, l’hospital, ha de fer un seguiment per tenir-te degudament informat en tot moment i procurar que tornis a l’establiment per a qualsevol altra necessitat mèdica que et pugui sorgir. 

consulta WM Hospitals

Beneficis d´una experiència de pacient satisfactòria

L’experiència del pacient o patient experience, és un concepte relativament nou. Tanmateix, cada cop se li dóna mésimportancia als hospitals de tot el món a l’hora de construir la seva reputació o fidelitzar els pacients. 

Quan un pacient té una bona experiència, el compromís amb el tractament augmenta i els resultats clínics són millors. En definitiva, si l’experiència és positiva, la relació estarà vinculada a l’èxit amb el metge especialista i, per tant, amb el mateix hospital.

En definitiva, l’experiència de pacient busca millorar l’experiència en el procés complet, des del primer contacte fins a la sortida de l’hospital. Aquí és molt important l’empatia i la dedicació que transmet l’equip al pacient.

Avui dia, cal posar el pacient al centre de l’experiència i que finalment, acudir a l’hospital o estar ingressat es converteixi en una opció còmoda i suportable. El que és fonamental: estar i sentir-te a les millors mans.

Què ofereix WM Hospitals perquè l’experiència de pacient sigui premium?

A WM Hospitals ens centrem en l’atenció premium del pacient i per això, duem a terme multitud de serveis diferenciadors perquè el pacient senti seguretat, confiança i no tingui por. 

Serveis d’experiència premium de pacient

A continuació, et detallem els serveis que WM Hospitals porta a terme perquè lexperiència de pacient sigui completament satisfactòria. Aquests són els principals:

  • Servei d’assistència i acollida per a aquells pacients i acompanyants que us visiten des d’altres ciutats.
  • Habitacions tipus supersuite.
  • Habitacions amb un disseny exclusiu.
  • Welcome pack en entrar a l’habitació.
  • Elecció de menú a l’habitació (3 primers, 3 segons i guarnicions).
  • Oferta de tractaments de bellesa i medicina estètica personalitzada. 
  • Possibilitat de contractar servei de massatges i estilista personal a l’habitació. 
  • Opció de sol·licitar servei d’infermera personal a disposició delpacient a l’habitació.
  • WM Club. Possibilitat de pertànyer al club WM on obtindràs ofertes, descomptes i beneficis exclusius.

habitacion suite WM Hospitals

WM Hospitals compta amb unes instal·lacions de luxe amb un disseny modern i avantguardista. A l’hospital es cuiden els detalls al màxim i s’ofereix a cada pacient un tracte premium i completament personalitzat adaptat a les vostres necessitats. Demana la teva cita a qualsevol de les nostresespecialitats médi`quesi gaudeix d´una experiència de pacient sensacional en un entorn privilegiat.

Compartir:
Facebook
LinkedIn

Formulari de contacte

HIPERBARICAMED

Noticias relacionadas

Recepcion WM Hospitals
WM als mitjans

EUROPAPRESS

Otsu Group, empresa propietària de les clíniques de salut i estètica Dorsia, Eva Fertility Clinics i Clínicas Origen, inaugura el seu primer hospital boutique a

Leer más »
Hospital boutique Barcelona
WM als mitjans

IM MÉDICO

El grup al qual pertanyen les prestigioses Clíniques Dorsia, Eva Fertility Clinics i Clíniques Origen -agrupades sota el paraigua de WM Clinics-, Otsu Group, segueix

Leer más »
WM Hospitals
WM als mitjans

FINALLY 40

Neix WM Hospitals, hospitals boutique premium centrats en els tractaments de cirurgia estètica més innovadors i l’experiència de pacient.   NACE WM HOSPITALS, HOSPITALES BOUTIQUE

Leer más »